سوالات متداول

سوالات متداول - کاربران

پر تکرار ترین سوالات کاربران

سوالات متداول کاربران:

  • چگونه می‌توانم اپلیکیشن مام‌آپ را نصب کنم؟

    کاربران محترم جهت عضو شدن در اپلیکیشن می‌توانند از نسخه وب‌اپلیکیشن استفاده کنند و یا آن را از گوگل پلی، کافه بازار دانلود نمایند.

  • چگونه می‌توانم وقت مشاوره و ویزیت دریافت نمایم؟

    بعد از ساخت حساب کاربری وارد برنامه شده و پس از پر کردن اطلاعات ضروری، قسمت انتخاب پزشک، روز و ساعت مورد نظر را انتخاب کرده و می‌توانید در زمانی که مشخص کرده‌اید، مشاوره دریافت نمایید.

  • آیا برای دریافت وقت ویزیت انلاین، هزینه دیگری باید پرداخت شود؟

    برای مشاوره آنلاین (صوتی و تصویری)، هزینه تماس‌ برقرار شده توسط مام آپ پرداخت می‌شود و کاربران تنها حق ویزیت را می‌پردازند. بنابراین هیچ هزینه ای در قبض تلفن کاربران و پزشکان منظور نمی‌شود. محاسبه هزینه اینترنت مصرفی براساس ترافیک داخلی می‌باشد.

  • اگر در زمان تعیین شده پزشک با کاربر تماس برقرار نکرد، هزینه ویزیت چگونه محاسبه می شود؟

    در صورت عدم حضور پزشک سیستم مشاوره را پس از ۳ دقیقه لغو و هزینه را به کاربر عودت می‌دهد.

  • اگر در زمان تعیین شده، کاربر آنلاین نباشد، هزینه ویزیت پزشک چگونه محاسبه می‌شود؟

    درصورتی که کاربر در زمان مشخص حضور نداشته باشد (آنلاین نباشد)، پزشک پس از 2 دقیقه می‌تواند پایان مشاوره خود را به دلیل عدم حضور کاربر اعلام کند و ۳۰% هزینه مشاوره را دریافت نماید.

  • آیا کاربر می تواند وقت قبلی خود را کنسل نماید؟

    بله. امکان کنسل کردن وقت قبلی، پیش از ۲۴ ساعت تا زمان شروع ویزیت رایگان می‌باشد و در زمان کمتر از 24 ساعت، ۳۰% هزینه ویزیت دریافت می‌گردد. در صورت زمان کمتر از 5 ساعت مانده به ویزیت هیچ مبلغی استرداد نمی‌گردد.

  • اگر از مشاوره و درمانم ناراضی بودم به چه طریقی ارجاع دهم؟

    در صورت نارضایتی با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان مام‌آپ مورد بررسی قرار دهند.

  • آیا مام‌آپ در فضاهای مجازی هم فعالیت دارد؟

    بله ما را در ایسنتا گرام @mumapp.ir دنبال نمایید.